دنیای این روزهای من.....

این پست ممکن است حاوی انرژی مثبت نباشد

/ بازدید : ۱۹۵

 

 

سلااام .اووومدم ، اومدم بعد مدت ها . درست شش ساعت مونده ب تحویل سال نو . سال ۹۹

همین شش ساعتم زیاده و همگی دوس داریم شر این روزها تموم شه .... 

کرونا لعنتی ، حس مزخرف این روزها ...

نزدیک بودن دوران ماهیانم ، کرونا و همچنان بد غذایی ترنم باعث شده 

خیلی فشار و‌سنگینی و استرس این روزها واسم غیر قابل تحمل  باشه 

ولی خب ب قول دکتر چاوشی ک میگه یاد بگیرین با درد و‌رنجی ک میکشید بزرگ شییید .هیچ چیز مثل شرایط سخت و طاقت فرسا ظرفیت روانی ادم هارو بالا نمیبره .... ب هادی میگم  این روزها قطعا جز سخت ترین و بدترین  روزهای نسل ماست ...

 

امید وارم سال نو سالی معمولی باشه . بدون استرس بیرون رفتن‌.بدون استرسخرید کردن . بدون استرس در اغوش کشیدن ....

سالی پر از سلامتی . حس خوب . برکت .امید امید امید ...برای هممون ارزو‌میکنم 

من برم ساعتو کوک‌ کنم ک صبح لحظه تحویل سال بیدار باشم . قطعا عوض شدن سال نو میشوره میبره این حس هارو ...  

لحظه تحویل سال همیشه ضربان قلبم بالا میره و شکر خدا میاد رو لبام... ان لحظه برای هم خیر بخایم ک خیر بشه حال و‌احوالمون ❤️مطمئنا ۹۹ سال خیلی خوبی خواهد بود 😍😍

نویسنده : سارا میم ۰ لایک:)
بلاگر کبیر ^_^
۰۱ فروردين ۱۹:۰۸

عزیز دلم عیدت مبارک.

ترنم عزیزم چرا بد غذاست؟؟؟ غذا نمیخوره یا همه چیز نمیخوره؟

پاسخ :
سلام بلاگر نازم عیدت مبارک 
از پنج ماهگی ک شرو کردم ب غذا دادن تا ۱۸ ماهگی ک هرچیز غیر مایعی میخورد بالا میاورد .خیلی دکتر بردم خیلی تلاش کردم ولی کلا ترنم بنظرم اختلال خوردن داره و  خیلی تلقینی هست .از نظر روانی حساسه 
الان هنوز هم شیشه رو ترجیح میده ولی میذارم خوب گرسنش بشه و با بازی و تلویزیون و‌کلک ک حواسش پرت شه یه چند قاشق میخوره . سعی میکنم غذا مقوی بدم ولی چون کم میخوره وزنشم استپ کرده 🥺
مه سو
۰۱ فروردين ۲۳:۳۴

عزیز قشنگم...عیدت مبارک...سال نوت مبارک...

چقدر سفره ت قشنگ و دوست داشتنی و با سلیقه بود...کیف کردم از دیدنش...

هنوز ترنم بدغذایی میکنه؟!!!! ای بابااااااا.... گفتم شاید خوب شده باشه...

ان شا الله سالت سال تندرستی و سلامتی و برکت باشه براتون.... فسقل جان خوشمزه ت هم خوش خوراک بشه الهی.....

پاسخ :
عید شمام مبارک عزیزم . ممنون  واقعا ب من لطف داری 😍😍
اره هنوزم  همونطوره  واقعا پیر شدم از دستش خخخ.
امین 😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان