دنیای این روزهای من.....

وبلاگ نویسی موهبت است 😊

/ بازدید : ۳۷۶

ترنم خوابه و منم امروز جایی نرفتم و حوصلم سر رفته 😐 داشتم  پست های قبل رو میخوندم .چقد خوبه ک وبلاگ داریم ن؟  ثبت وقایع با تاریخ با عکسامون ...خاطرات تلخ و‌شیرینی میشن ک برامون میمونه .خوندنشون مارو‌میبره ب روزهایی ک‌از سر گذروندیم . اینکه اینده اون روزهارو الان داریم میبینیم ... یادمه نوشته هام همیشه طنز بود .ولی الان  تند تند پستامو مینویسم و‌صفحه رو میبندم ... 

نویسنده : سارا میم ۱ لایک:)
مری مریا
۲۴ مهر ۲۳:۴۶
وایییی عشقه این وبلاگا، کاش هیچقوت نریم از اینجا...
آخی تو جز اولینایی برا من که مونده برام. من مجرد بودم و تو نامزد، کلی کیف میداد خوندن پستات😍
بمونیم برای هم❤️😘
پاسخ :
ارع واقعا کاش نریم هیچوقت ...
ای جان .ارع تو .هدیه .اوا  جز اولین‌هایین  ک هنوز مینویسید ❤️❤️
ای جان ❤️
مه سو
۲۵ مهر ۱۱:۲۴
:)
همین که مینویسی حس خوبیه
پاسخ :
😘😘
صبورا کرمی
۲۹ مهر ۱۸:۴۵
واقعا وبلاگ داشتن خیلی خوبه :)
پاسخ :
بله واقعا❤️❤️
بهامین
۰۱ آبان ۱۷:۰۲
نوشتن آروم کننده اس.
نوشتن ثبت لحظه ها  عادی زندگی که بعدا میشه خاطره.

ترنم خوشگل از طرف من ببوسش
پاسخ :
بله  واقعا☘️❤️🌸
بوووس از ترنم برای تو❤️❤️❤️
ساحل آرام
۰۲ آبان ۱۶:۱۷
آره خیلی خوبه ولی حیف که بلاگفا گند زد توی یه سری از خاطراتمون :(
پاسخ :
ارع حیف 😭
هدیه
۱۷ آبان ۱۷:۱۸
واقعا همینطوره که میگی، واقعا موهبته 😍
من که خیلی بابت وبلاگم و نوشتنم خوشحالم چون باعث شد الان یه عالمه فرشته ی مهربون مثل خودت دورم باشن و من لحظه هام رو با حضور گرم دوستام بگذرونم 😍
خدا رو شکر که اینجا رو داریم ❤
ترنم گوگولیم رو ببوس 😙
پاسخ :
قربون تو برم عزیزم 😍😘😘😘🌸
آرزو
۱۸ آبان ۰۰:۴۶
سلام عزیزم
خوبی؟ ترنم خانوم خوبه؟😍
پاسخ :
سلام عزیز دلم قربونت بشم😘😘
ساحل آرام
۱۶ آذر ۲۲:۴۷
دیگه وقت نمیکنی بنویسی؟ترنم کوچولو خوبه؟ :*
پاسخ :
سلام عزیز دلم .ارع 😭
سلام داره😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان